برگزاری جلسه اعضای هیئت مدیره انجمن ام اس با مسئولان نمایندگی ابهر

جلسه اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران ام اس زنجان با مسئولان نمایندگی این انجمن در ابهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان در این جلسه که در دفتر نمایندگی ابهر برگزار شد، آقای حبیبی مسئول نمایندگی انجمن در ابهر با ارائه گزارشی از عملکرد این نمایندگی گفت: دیدار با خیرین شهیر ابهر، دیدار با مسئولین آموزش و پرورش ابهر جهت هماهنگی توزیع قلک بین دانش آموزان از جمله برنامه های این نمایندگی به منظور معرفی انجمن به مردم ابهر بود.

وی همچنین با یادآوری اهدای کمک های مردم به این انجمن افزود: اهدا ویلچر، تقبل هزینه توزیع سبد غذایی برای شب عید بیماران اهدای هزینه احسان از جمله کمک های مردمی به این انجمن است که به حسا انجمن واریز شده است.

مسئول نمایندگی انجمن حمایت از بیماران ام اس در ابهر  تماس با تک تک بیماران ساکن ابهر، رایزنی با اساتید ورزش، هماهنگی با دو دندان پزشک خیر، مشاوره حقوقی رایگان به بیماران، عیادت و پیگیری اوضاع معیشت بیماران را از فعالیت های در دست اقدام این انجمن در راستای کمک بیماران مبتلا به ام اس برشمرد.

در بخش دیگری از این جلسه خانم صفری مسئول کمیته بانوان نیز با اشاره به اقدامات این کمیته به برگزاری جلسات با بانوان فعال اجتماعي و خير این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تلاش می شود كميته ورزشي بانوان تشکیل شود که در ابن راستا اقدامات و رایزنی های اولیه با مسئولان انجام شده است.

همچنین آقای شکوریان رییس هیئت مدیره و آقای وثوق مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ام اس کمک و همکاری در جهت اجرای برنامه های نمایندگی ابهر را اعلام کردند.

لازم به ذکر است دفتر نمایندگی انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان در ابهر به نشانی بلوار آیت الله خامنه ای، روبروی درب خروجی ترمینال، طبقه چهارم فروشگاه قائم همه روزه دایر می باشد.

انتهای پیام/


۱۳۹۵/۱۲/۲۵، ۱۱:۵۵:۳۹       4125

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی