بسم الله الرحمن الرحیم

ولادت با سعادت مظهر شجاعت، ایستادگی و صبوری حضرت زینب (س) و روز پرستار را خدمت فداکاران راه ایثار و بخشش و مدافعان سلامت تبریک عرض می نمایم.

پرستار به بشریت می آموزد که در ایام سختی و بیماری باید صبور باشیم، تحمل داشته باشیم، گذشت کنیم، رشته های محبت را محکم تر کنیم، قلب ها را به زندگی پیوند بزنیم و نبض آرامش و آشتی را در دست بگیریم و عشق را با تمام وجود در رگ های هستی جاری بکنیم.

پرستار سمبل مهر است که آمدن روزهای خوب و روشن را نوید می دهد و همانند فرشته ها با لباس سپید بر بالین بیماران حاضر شده و با عطر انسانیت، جان زندگی را معطر می کند.

عزیزانی که به طور شبانه روز با تمام وجود همراه واقعی بیماران هستند و لحظه های خوشی و تلخی را با بیماران خنده و گریه می کنند. با آنها از واژه ی خستگی نمیتوان گفت، بویژه در این ایام که با ویروس منحوس کرونا درگیر هستیم خستگی را فراموش کرده اند و صحنه ی جهاد واقعی را خلق نموده اند. و برای حفظ سلامتی مردم و عبور از این روزهای دشوار، جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

 پرستاران عزیز و مهربان از زحمات شما سپاسگزاریم و بدون تردید ما هم میخواهیم و میتوانیم قدری به دنیای شما نزدیک بشویم و گذشت و ایثار را از پنجره ی نگاه شما تفسیر کنیم و کمی از بار این خستگی ها را از دوش شما برداریم.

ما خانواده ی انجمن امید (انجمن خیریه ام.اس استان زنجان) به شما قول میدهیم در شب یلدا، آخرین شب پاییز با ماندن در خانه و دور هم نبودن و رعایت نکات بهداشتی، روزهای سخت تری را برای شما و اطرافیان رقم نزنیم.

انسان های مهربان و صبور، جان نثاری و گذشت شما را هرگز فراموش نخواهیم کرد.
 
روزتان مبارک


جمال وثوق مدیر عامل انجمن خیریه ام.اس استان زنجان(امید)


۱۳۹۹/۰۹/۳۰، ۱۴:۰۵:۴۴       2966

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی