مدیرعامل انجمن خیریه ام.اس استان زنجان ( امید ) با اشاره به تاثیر  کیفیت و سبک زندگی بیماران ام.اس در فرایند بیماری و حفظ سلامتی و روحیه ی آنها اذعان داشت با تعمق در رویکردها و جلب حمایت های مادی و تخصصی خیرین، علاوه بر مرتفع ساختن دغدغه های دارو و درمان تلاش خواهیم کرد، فضای معیشتی، رفاهی و امکانات زندگی مبتلایان را نیز به استانداردها نزدیک کنیم.

جمال وثوق خاطر نشان کرد مطالبات و نیازهای جامعه هدف انجمن امید، به صورت جدی توسط افراد خیر و مجرب در قالب کمیته های تخصصی بویژه کمیته های پزشکی، امور رفاهی، فرهنگی و آموزشی، ورزشی، حقوقی و ....بررسی و رسیدگی می شود. و ارتباط مستمر و اصولی کمیته های مزبور به شیوه های مختلف با بیماران ام.اس، چگونگی و  نحوه ی ارائه ی خدمات مطلوب و کارآمد را تبیین میکند. 

وی ادامه داد از جمله وظایف کمیته امور رفاهی بازدید از منازل بیماران ام‌.اس با درخواست خود آنها می باشد که نتایج گزارش ها، حاکی از آن است که بسیاری از افراد از خانه ای ایمن و مناسب برای زندگی، مخصوصا در مناطق روستایی و محروم  برخوردار نیستند در حالی که داشتن کاشانه ای مناسب از اولین نیازها برای تک تک افراد جامعه محسوب می شود.

جمال وثوق همکاری با سایر دستگاه ها و سازمان ها از جمله سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و حتی گروه های داوطلب جهادی را در تحقق این مهم بسیار پر اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد که میتوانیم با همفکری و هم افزایی و همچنین با بهره گیری از ظرفیت ها به شاکله و نقشه راه کاربردی در این امر دست یابیم. 

مدیر عامل انجمن خیریه ام.اس استان زنجان ( امید ) تاکید کرد در این برهه، تسریع در بازسازی و ترمیم خانه های بیماران ام.اس اهمیت بسیاری دارد چرا که این روزها با ویروس کرونا درگیر هستیم و خانه مهترین مامن برای مصون ماندن از این ویروس خطرناک است و همچنین به زودی میهمان فصل پاییز و سرما خواهیم بود که قطعا بار دیگر با کمک های مردمی و حمایت های خیرین، این خدمت را نیز به انجام خواهیم رساند.


۱۳۹۹/۰۵/۱۹، ۱۰:۲۷:۵۸       2195

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی