جمال وثوق مدیر عامل انجمن خیریه ام.اس استان زنجان (امید) ضمن تبریک روز خبرنگار به قلمفرسایان زبده و فعالان حوزه ی مطبوعات خاطر نشان کرد خبرنگار، گوش شنوا و چشم بینا در ساختارهای مختلف جامعه است که با صیانت از حقیقت و ایجاد فضایی قابل اعتماد، آحاد جامعه را هوشیار و تغییرات در رویکردها را در زندگی مردم جاری میکند. 

ایشان تاکید کرد خبرنگار کاتب گفته ها نیست بلکه از اندیشه ای همواره فعال و روحی جستجو گر برخوردار است که با تعمق در وقایع و همچنین مطالعه ی بسیار، خلاها و شکاف ها را ترمیم میبخشد و حتی با شجاعت ذاتی و زبانی سبز، پیام، موافقت، مخالفت، اعتراض، پرسش و ... خود را با واژه ها جان می بخشد.

جمال وثوق در ادامه افزود انجمن خیریه ام.اس استان زنجان( امید )، نزدیک به ۱۰ سال با یاری خیرین از بیماران مبتلا به ام.اس استان در حوزه های مختلف از جمله دارو و درمان، معیشتی و رفاهی، آموزشی و فرهنگی، ورزشی، حقوقی و .....حمایت کرده است و در حال حاضر نیز در آستانه ی بهره برداری از بزرگترین مجتمع تخصصی، آموزشی درمانی و تحقیقاتی بیماران ام.اس در شمالغرب کشور است که بدون تردید تحقق این اهداف، مرهون و مدیون عملکرد مطلوب و ارزشمند خبرنگاران فرهیخته و خیر می باشد که با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درباره ی بیماری ام.اس ضمن اثرگذاری در ارتقای سطح سلامت جامعه، موجب جلب کمک های مردمی و محبت های خالصانه خیرین در بهشت خیریه ها شده است.

جمال وثوق همچنین اظهار کرد اگر امروز نام بهشت خیریه ها برای شهر زنجان در کل کشور بر سر زبان ها افتاده است  نتیجه ی زحمات خبرنگاران صاحبقلم نیز می باشد که بدون هیچ چشم داشتی و با فروتنی و دلگرمی، خیریه ها را حمایت کرده اند.

باشد که با دعای خیر بیماران، خداوند مهربان در این راه پر فراز و نشیب، حافظ و نگه دارتان باشد.


۱۳۹۹/۰۵/۱۹، ۱۰:۲۴:۳۳       2184

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی