مراسم درختکاری به همراه کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی روز دوشنبه ساعت 17 با حضور دکتر سلطانی معاونت امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استانی در مجتمع تخصصی، آموزشی درمانی و تحقیقاتی بیماران ام.اس استان زنجان برگزار شد.
در این مراسم ضمن حضور اعضای هیات مدیره، همیاران و داوطلبان انجمن خیریه ام.اس استان زنجان ( امید )، همراهی و همدلی ارزشمند دکتر آقاجانلو مدیر کل منابع طبیعی استان و مهندس حدادی شهردار منطقه 1  به این رویداد رنگ و بوی دیگری داد.


دکتر سلطانی معاونت امور عمرانی استانداری  ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم یادآور شد کسانی که در امورات خیریه فعالیت می کنند نه تنها به طور مستقیم به افراد معین در جامعه بلکه با این نگاه و عملکرد به طور غیرمستقیم اثرات مطلوبی در زندگی آحاد جامعه دارند چرا که با دیدن این شکل فعالیت ها بی شک امید و شادی افزایش می یابد.
مهندس جاویدان رییس هیات مدیره انجمن خیریه ام.اس استان زنجان ( امید )در این دیدار ضمن تقدیر از میهمانان به اهمیت و نقش طبیعت پاک در رشد سلامتی و جایگاه حیاتی مسوولین و فعالان این حوزه اشاره کرد و افزود رویکرد و رسالت های فعالان منابع طبیعی و فضای سبز با بکارگیری تدابیر سازنده مسیر سبز سلامتی و زیستن را ترسیم می نماید.
وی در ادامه ضمن ارایه ی تلخیصی از فرآیند و عملکرد انجمن خیریه ام.اس استان زنجان ( امید ) خاطر نشان کرد از جمله راهکارهای موثر در تامین و رشد سلامتی در جامعه ی هدف این انجمن و قطعا همه ی انسان ها ارج نهادن به طبیعت و فراهم کردن بسترهای درختکاری و آشتی با گل و گیاهان است.
مهندس جاویدان همچنین تصریح کرد دوستی با طبیعت موجبات آرامش و همچنین روند رشد سلامتی بیماران ام.اس را به دنبال دارد به طوری که از جمله راهکارهای مهم برای جامعه ی هدف ، ایجاد برنامه های گردشگری مستمر در طبیعت می باشد. 
شایان ذکر است بعد از مراسم درختکاری میهمانان از ساختمان مجتمع تخصصی، آموزشی درمانی و تحقیقاتی بیماران ام.اس استان زنجان نیز بازدید کردند.


۱۳۹۷/۱۲/۲۲، ۱۴:۵۹:۲۱       2255

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی