در بازدید منافی رییس بهزیستی شهرستان زنجان از مجتمع تخصصی آموزشی درمانی و تحقیقاتی بیماران ام.اس استان زنجان( قمر بنی هاشم(ع) ) به ضرورت هدفمند سازی و هم افزایی خدمات  خیریه های سلامت محور تاکید شد.
اسلامیه مدیر عامل انجمن خیریه ام.اس استان زنجان ( امید ) در این دیدار اذعان داشت بروزرسانی اطلاعات و همکاری موثر و کاربردی با بهزیستی و انجمن های خیریه مسیر و شیوه خدمات رسانی به جامعه هدف را بهبود خواهد بخشید.
وی همچنین با استناد به تعداد پرونده های تشکیل شده در ۴ ماهه ی اخیر در انجمن خیریه ام.اس استان زنجان ( امید ) تاکید کرد در این بازه ی زمانی در هر ماه ۱۰ نفر جهت دریافت خدمات به این جمعیت ملحق شده اند چرا که رشد بیماری ام.اس بسیار سریع می باشد و این نشانه  ی خوبی نیست از اینرو اطلاع رسانی و آگاهی بخشی برای پیشگیری بایستی اصلی ترین قدم در همکاری های آینده  باشد.
اسلامیه با توضیحاتی درباره ی شرایط  فیزیکی بیماران ام.اس تصریح کرد خیریه ها و انجمن ها ی سلامت محور در کنار حفظ رسالت ها و اهداف معین می توانند با بهره مندی از ظرفیت های یکدیگر نحوه و شرایط خدمات را ساماندهی و پویاتر نمایند چرا که در این صورت از بسیاری از موازی کاری ها و هزینه ها پیشگیری خواهد شد.


محسن جاویدان رییس هیات مدیره انجمن خیریه ام.اس استان زنجان ( امید ) خاطرنشان کرد ماهیت ذاتی وجود خیریه ها انسان های خیر و نوع دوست هستند و همین امر موجب می شود در راستای هدف گذاری و جهت دهی صحیح این سرمایه گذاری انسانی از هیچ گونه همکاری و برنامه ریزی سازنده ای پرهیز نکنیم.
وی در همین راستا تاکید کرد ما باید از تمام هزینه ها و کمک های مردمی بهترین استفاده را بکنیم چرا که هزینه اگر همراه با فایده نباشد بهره وری را پایین اورده ایم.  بنابراین هم افزایی و مشارکت با فرآیند دیگر خیریه های سلامت محور فضاهای همکاری و  ظرفیت های موثری را برای ارایه ی خدمات خلق خواهد کرد. 
منافی رییس بهزیستی شهرستان زنجان نیز در این دیدار ضمن هشدار درباره ی بروز و رشد بیماری های مختلف در جوامع امروز اظهار داشت بی شک با توجه به شرایط زندگی امروز دستگاه های دولتی قادر به کنترل بسیاری از شرایط بهداشت و درمان نخواهند بود و این بخش خصوصی است که با ایجاد خیریه ها و انجمن های سلامت محور این رویکرد را با دانش و حمایت در جامعه ساری و جاری  می سازد.
ایشان با اشاره به نام برخی از انجمن های موفق ابراز داشت ظرفیت بخش خصوصی بسیار قابل توجه می باشد و اگر همکاری های مشترک انجمن ها و جهت دهی و ساماندهی هزینه ها نیز در این فرایندها  گنجانده شود مسیر و تحقق اهداف بسیار روشن تر و با موفقیت همراه خواهد بود.  
منافی در پایان تصریح کرد ستون اصلی سازمان های مردم نهاد صداقت و جلب اعتماد می باشد.  


۱۳۹۷/۱۱/۰۸، ۱۳:۱۴:۳۲       1925

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی