به همت نمایندگی انجمن حمایت از بیماران ام اس شهرستان ابهر

نخستین همایش بیماری ام اس در ابهر برگزار شد.

نخستین همایش آشنایی با بیماری ام اس به همت دفتر نمایندگی انجمن حمایت از بیماران ام اس شهرستان ابهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان در این همایش آقای حبیبی مسئول نمایندگی ابهر به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این نمایندگی از بدو تاسیس پرداخت و به اهداف، نیازها و برنامه های این انجمن اشاره کرد.

سید علی اکبر حبیبی، ایجاد بسترهای لازم برای شناسایی بیماری ام. اس را از جمله برنامه های انجام شده این انجمن عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را به بیماران گرانقدر ارائه دهیم.

وی اظهار داشت: با کمبودهایی مانند مرکز خیریه فیزیوتراپی مدرن و  خودروی مخصوص حمل بیمار مواجه هستیم، که تلاش می کنیم با رایزنی با برخی خیرین و حمایت‌های بزرگان آنها را مرتفع کنیم.

حجت الاسلام جعفر رحیمی نیز در بخش دیگری از این همایش به موضوع سلامتی اشاره کرد و گفت: در اسلام به موضوع سلامتی بسیار تاکید شده است.

امام جمعه ابهر در ادامه با اشاره به برخی روایات اظهار داشت: با تامل در این روایات، در میابیم که ائمه اطهار (ع) با توصیه به نوع خوردن و آشامیدن و حتی مسائلی مانند ورزش، به سلامت جسم نیز اهمیت داده اند.

رحیمی، با تقدیر از حضور پرشور میهمانان در این همایش افزود: انجمن ام.اس ابهر، در تلاش است با استفاده از ظرفیت های منطقه و حتی کشور زمینه خدمات رسانی هر چه بهتر به بیماران ام.اس را فراهم آورد.

حجت الاسلام رحیمی گفت: این انجمن توانسته در مدت کوتاهی که از زمان فعالیت آن می گذرد به موفقیت های خوبی دست پیدا کند.

امام جمعه ابهر با اشاره به روند تکمیل کلینیک تخصصی ام.اس استان زنجان، ادامه داد: شهرستان ابهر برای ارائه خدمات هر چه بهتر به بیماران ام.اس، نیازمند یک مرکز خیریه مجهز فیزیوتراپی و خودروی مخصوص حمل بیمار است که می طلبد تا خیرین در این راه آستین ها را بالا بزنند.

دکتر رامین امامی، متخصص مغز و اعصاب نیز با  معرفی بیماری ام.اس و چگونگی ابتلا به آن و راه های درمان این بیماری سخنرانی کرده و راهکارهایی درباره پیشگیری از آن ارائه داد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

این همایش با حضور محسن علیمردانی، نماینده سابق زنجان در مجلس نهم و مشاور عالی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، معتمدین، فعالین اجتماعی، مسئولین، ورزشکاران، رییس فدراسیون جهانی قوی ترین مردان جهان و جمعی از اصحاب رسانه در آن حضور داشتند.

انتهای پیام/  تاریخ و ساعت: ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷


۱۳۹۶/۰۴/۱۷، ۱۸:۰۹:۲۳       1908

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی