حضرت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی مرجع عالیقدر تشیع از بزرگترین کلینیک فوق تخصصی بیماران ام اس در زنجان بازدید کرد.

حضرت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی مرجع عالیقدر تشیع در بازدید از بزرگترین کلینیک فوق تخصصی بیماران ام اس اظهار کردند: خدمتی بالاتر از کاهش بار مردم وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان، حضرت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی با اشاره به اینکه در صدقه مستحبی فقر شرط نبوده، فرمودند: نیت عمل مهم بوده و در اسلام برای هر کاری که مورد پذیرش عرف جامعه باشد، توصیه شده است.

این مرجع عالیقدر تشیع با استناد به آیات قرآن کریم یادآور شدند: هرکار خیری که با نیت قرب الهی در جامعه انجام شود برای شخص صدقه نوشته شده و در اعمال افراد ثبت می شود.

ایشان ساخت بیمارستان و تامین نیاز بیماران را صدقه خواندند و بیان نمودند: اعمال و فعالیت‌های انجام گرفته در خیریه ها مایه خرسندی است و کمک به کسانی که رنجورند در پیشگاه خداوند بسیار ارزشمند است.

حضرت آیت الله حسینی زنجانی با تاکید بر ارائه گزارش، معرفی و تبلیغات انجمن به مردم ادامه دادند: کانال های مختلفی برای اطلاع رسانی به مردم وجود دارد که مساجد یکی از مهمترین محل تبلیغات و ارائه گزارش به مردم به شمار می رود.

این مرجع عالیقدر اعظام ضمن تحسین کار خیرین در ساخت کلینیک فوق تخصصی بیماران ام اس افزودند: کمک به حل مشکلات مردم و کاهش آلام درد بیماران اجر شایسته ای در نزد خداوند دارد و در قرآن نیز به آن توصیه شده است.

انتهای پیام/

 


۱۳۹۶/۰۴/۲۶، ۱۵:۰۸:۴۲       2022

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی