المیرا سنایی رئیس کمیته تخصصی فرهنگی و آموزشی جمعیت خیریه حمایت از بیماران ام.اس امید زنجان در گفتگو با مسئول روابط عمومی ابراز داشت : نتایج و ماحصل نیازسنجی و پرسش و پاسخ در گردهمایی همیاران در تدوین نقشه راه دقیق،  هدف گذاری و برنامه ریزی اصولی و کاربردی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

المیرا سنایی اظهار داشت:  رسالت و تلاش  این کمیته بیشتر معطوف به گسترش فعالیت های فرهنگی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی مورد علاقه ی همیاران می باشد  از اینرو مشارکت و اظهار مطالبه آنها ساختار و بدنه ی فعالیت ها را ترمیم و به مسیر دوسویه  ی مناسبی هدایت می کند . 

وی ادامه داد با تاسی از گزارش های این گردهمایی و همچنین آمایش نقطه نظرات و علاقه مندی ها دریافتیم که بیشترین استقبال از دوره هایی بوده است که به سلایق و سبک زندگی امروزی نزدیکی بسیاری دارد از جمله کیک های کافی شاپی و  فینگرفود .

سنایی تاکید کرد دوره هایی که هنوز ثبت نام ادامه دارد : کیک های کافی شاپی، فینگرفود، پرورش زالو، عکاسی و ویترای است که تمامی این دوره ها به صورت رایگان برگزار می شود وی ادامه داد  ارتباط مستقیم با همیاران و تجزیه و تحلیل فعالیت های مورد علاقه ی آنها در بسط و نوع کلاس ها  موثر می باشد چرا که از جمله عواید استقبال قابل توجه همیاران از دوره های کیک های کافی شاپی و  فینگرفود ایجاد  رویکرد فکری و دستاوردهای انتزاعی و اجتماعی تازه و مطلوبی برای اعضای این کمیته می باشد که بی شک در موضوعات دوره های بعدی تاثیرگذار خواهد بود .

 ایشان یادآور شد به طور کلی دوره های آموزشی  با توجه به فاکتورهای خاصی از جمله جنسیت، میزان کاربرد در زندگی،  شرایط اشتغال و همچنین توسعه ی فضای کسب و کار خانگی انتخاب می شوند.   

سنایی همچنین با اشاره به ظرفیت های موجود و فرآیند همکاری ها و رایزنی های صورت گرفته با برخی دستگاه های اجرایی تصریح کرد خوشبختانه در راستای اجرای این  کلاس ها هیچ گونه محدودیتی از جانب جمعیت و آموزشگاه ها احساس نمی شود و حتی با بروز برخی  تمهیدات و حضور اساتید مجرب  شرایط مطلوب تر شده است.  

رئیس کمیته تخصصی فرهنگی و آموزشی  خاطرنشان کرد کلاس کیک های کافی شاپ با تدریس خانم علیقنبری در آموزشگاه خصوصی و کلاس فینگرفود با تدریس خانم  فاطمه ادریسی در مرکز فنی و حرفه ای خواهران برگزار می گردد.

المیرا سنایی  افزود با توجه به اینکه اکثر بیماران ام.اس بانوان می باشند این دوره های هدفمند در بهبود شرایط فکری و جسمی انها بسیار موثر خواهد بود و تقریبا با امعان نظر در آخرین تحقیقات، عملکرد و رنگ و بوی خانه و جامعه برایشان  بهتر خواهد شد.

 

 

 

 


Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

  

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی