گزارش اقدامات کمیته پزشکی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به ام اس استان زنجان

کمیته پزشکی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به ام اس استان زنجان اقدامات ویژه ای را در راستای تسکین آلام درد مبتلایان به این بیمار انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به ام اس استان زنجان، مسئول کمیته پزشکی این انجمن با اشاره به خدمات ارائه شده به این بیماران توسط کمیته پزشکی اظهار داشت: ارائه خدمات آزمایشگاهی و تزریقات رایگان، ویزیت رایگان، فیزیوتراپی، خدمات دندان پزشکی و ترمیم رایگان دندان از مهمترین اقدامات این کمیته به شمار می رود.

دکتر فریدون طاهری چکاپ سالیانه بیماران، ارائه خدمات مشاوره روان شناسی رایگان، ویزیت رایگان خانواده بیماران و ویزیت بیماران در منزل را از دیگر اقدامات این کمیته برشمرد و افزود: این اقدامات در راستای کمک رسانی و رفاه حال بیماران توسط کمیته پزشکی انجمن انجام می شود.

وی با اشاره به همکاری نزدیک دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در خصوص امور بیماران مبتلا ام اس با این انجمن، از خدمات بستری رایگان بیماران مبتلا به ام اس در استان خبر داد و گفت: 80 درصد هزینه خدمات بستری بیماران مبتلا به ام اس را دولت و 20 درصد، با مشارکت خیرین توسط انجمن خیریه ارائه می شود و بابت بستری از این بیماران هزینه ای دریافت نمی شود.

عضو هیئت مدیره انجمن ام اس استان زنجان در خصوص فرانشیز داروهای مصرفی اعضای انجمن ام اس استان زنجان گفت: حداکثر دویست هزار تومان برای هر بیمار در طول سال فرانشیز دارویی از سوی انجمن ام اس پرداخت می شود.

وی یادآور شد: لوازم طبی از قبیل سوند نلاتون، ویلچر، تخت بیمار تک شکن و دو شکن، تشک های طبی مواج، واکر، عصا، زیرانداز، فرش، موکت و ... نیز به صورت رایگان در اختیار بیماران مبتلا به ام اس قرار می گیرد.

انتهای پیام/


Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

  

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی